Varför kan jag inte öppna två fönster samtidigt?

cherie

Trådstartare
Det STÖR mig! :mad:

Jag laddade hem Acrobat Reader och sen dess har jag inte kunnat ha två (eller fler) fönster öppna samtidigt. Ifall man klickar på t.ex. en länk så öppnas den alltid i samma fönster (även fast den inte ska det) och det man hade öppet tidigare försvinner och det går inte att klicka på bakåt-knappen. Det är alltså som att det öppnas ett helt nytt fönster - men i samma!

Någon som vet varför?
Jag har prövat att avinstallera det programmet jag laddade hem samt starta om datorn, men det är fortfarande likadant.
 
Sv: Varför kan jag inte öppna två fönster samtidigt?

Oj förlåt! Det var INTE meningen att det skulle komma två!
 
Sv: Varför kan jag inte öppna två fönster samtidigt?

Är inte den andra pdf:n under menyn Fönster?
 

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 824
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 405
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nyligen har min dator börjat med konstigheter till och från. Ingen tangent går att använda mer än en gång ex vis dubbelteckning går inte...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp