Varför kommer jag inte in på ex Eniros hemsida längre?

tuaphua

Trådstartare
Helt plötsligt kan jag inte längre komma in på tex Eniro kartor. Min dator säger att sidan inte kan nås för tillfället och att jag ska kontrollera proxy, anslutning etc. Hur gör jag för att fixa det här lite kvickt? Behöver använda den i jobbet per omgående och mobilen är inte riktigt helt lämplig..
Tacksam för hjälp till teknikhandikappad!
 
Helt plötsligt kan jag inte längre komma in på tex Eniro kartor. Min dator säger att sidan inte kan nås för tillfället och att jag ska kontrollera proxy, anslutning etc. Hur gör jag för att fixa det här lite kvickt? Behöver använda den i jobbet per omgående och mobilen är inte riktigt helt lämplig..
Tacksam för hjälp till teknikhandikappad!
Testa återanslut till nätvcerket och/eller rensa cookies i webbläsaren, kan räcka med nåt sånt om du har tur. :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: monster1
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 898
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 818
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp