Varför retas man?

@Seabaz ger exempel på rätt vettigt bemötande tycker jag, om man vill konfrontera och inte bara ignorera.
Oavsett tycker jag att personen beter sig illa på arbetsplatsen och att det borde åtgärdas på något vis. Vi "retas" också ibland på jobbet..... Fast skojar är nog närmare sanningen - men då handlar det om saker som att trycka på alla knapparna i hissen så att den stannar på varje våning eller gömma sig bakom dörren (nivå femåring! :angel:), inte personangrepp eller matkommentarer.
Oj, jag skulle hata din arbetsplats. Sådär höll mitt ex på och trodde han var såååå rolig. 🙄😳slapstick är för femåringar om du frågar mig.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 582
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 471
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag arbetar på en arbetsplats där jag enbart har män som kollegor. Det i sig behöver inte vara ett problem. Men på min arbetsplats är...
Svar
5
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp