Varför ska man ha katt?

Sv: Varför ska man ha katt?

Min familj har inte sett skymten av möss eller råttor sedan min lillasyster fick Tiger för 7 år sedan. :) Innan fick man mer eller mindre räkna med otrevligt sällskap i källaren. :crazy:
 
Sv: Varför ska man ha katt?

katter är det underbaraste som finns :love:
min sambo är egentligen ingen kattmänniska men med lite rådjursögon så gick det bra o nu ångrar han sig inte, Skippy krafsar inte :p
pic001.jpg
 
Sv: Varför ska man ha katt?

här är mina älsklingar!!! :love: :love: :love: har dock ingen sambo som kunde sätta sig emot att jag skaffade dom...

Wiggo o Wilma
WiggoWilmared.jpg


Figge o Wilma
WilmaFigge2red.jpg
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Rebecka83 skrev:
här är mina älsklingar!!! :love: :love: :love: har dock ingen sambo som kunde sätta sig emot att jag skaffade dom...

Wiggo o Wilma
WiggoWilmared.jpg
Den där gråa behöver inte du va? :angel:
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Alltså, JAG har ju världens finaste katter, va - men Bison och Rebecka83, era sötnosar kommer ju inte långt efter ;) De är ljuvliga :love: :love: :love:
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Lilovibe skrev:
Alltså, JAG har ju världens finaste katter, va - men Bison och Rebecka83, era sötnosar kommer ju inte långt efter ;) De är ljuvliga :love: :love: :love:

ja jag vet, min Wiggo e vackrast i världen!!! :love: :love: :love:

wiggoligger2red.jpg


Wiggo5redmindre.jpg


copy right på alla mina bilder!!!!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Varför ska man ha katt?

:) :rofl: :) Vilken stil :love: Du, Rebecka83, jag la till det fotot där han ligger och vräker sig, till min samling foton som jag använder till skärmsläckaren. Så när jag varit ifrån datorn en stund så brukar jag sitta och titta på bilder som jag hittat, mest katter och hästar, roliga eller mysiga. Det får mig alltid på bra humör. Så nu har jag även din charmknutte Wiggo på skärmsläckaren, hoppas det är OK ;)
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Jag har det så bra att jag skaffade katt innan jag flyttade ihop med sambon... :angel: Men han gillar mina katter, det är så underbart att se honom gosa och busa med dem! :love: Ibland värker hjärtat ordentligt när man tittar på dem tillsammans...

För någon dag sedan så råkade han trampa Dimma på tassen när hon smugit sig in bakom ryggen på honom. Hon gick och gömde sig under bordet men sambon gullade förlåtande med henne och gick t.om. iväg och plockade fram kattgodiset och mutade henne med det! :love:

Jag har många söta bilder, här kommer en av dem och fler finns att se om du klickar på länkarna nedanför.

dimma066.jpg


http://cheeserica.com/galleri/dimma/

http://cheeserica.com/galleri/cirrus/

http://cheeserica.com/galleri/bada/

/Erica
 
Sv: Varför ska man ha katt?

*kl*

För att det är så mysigt...
060520-PiriHabanero043.jpg

(På bilden, Habanero 15 veckor sover på mattes mage)

Nä, skämt åsido, det är ett ansvar och en del jobbmed att ha djur, och det underlätatr om båda är med på det innan. annars blir det lätt ett maktvapen för den andra, hur man än gör måste ju båda vara beredda på att katterna ska ha mat, lådan ska städas och kniper det måste man ta ledigt och slänga massa pengar på ett veterinärbesök. Jag hade katt nr 1 när sambon och jag träffades, och katt nr 2 var "beställd". En del i orsaken till att jag föll för honom var hans omtanke om djur. Ändå har vi konflikter om hur mycket energi vi ska lägga på katterna. Jag vill ha en aktiv uppfödning och åka på många utställningar, han vill ha två sällskapskatter och ställa ut någon gång ibland. (För den som inte visste det kräver uppfödning enorma mängder tid och pengar :crazy: )
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Säger bara; Dimma o Cirrus!!! :o Gud va fina!!

(Funderar på att bli särbo... :angel: )
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Jag vet att hans skulle älska en sån ullig gullig grå kisse!
Snart bara hämtar jag en! :devil:
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Nä, det tro jag det! En sån fin kisse ska du va rädd om! ;)
 
Sv: Varför ska man ha katt?

Åh, såna söta katter du har :love: Vad är de för ras?

Jag funderar på att köpa en klöspelare som går upp till taket, såg att du har en sån. Funkar den bra, jag menar sitter den stadigt och så? Jag är lite osäker på vad jag ska köpa, har hört att en del kan vara dålig kvalitet. Något tips?

Ursäkta att jag lånar tråden i förbifarten :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Catsu
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
856
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 513
Senast: cirkus
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
7
· Visningar
219
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp