Varför skakar filmerna på SVT Play?

Rie

Trådstartare
Sedan ett bra tag tillbaka skakar filmerna som visas på datorn. Inte alla, men de allra flesta. Såpass att de inte går att se. Blir nästan illamående.

Någon har har likadant eller vet vad det kan bero på? Har haft så ca 6 månader nu, så det blir inte mycket tittande på SVT Play numera.
Jag tittar ofta på TV4 Play och där är det aldrig, ej heller på andra ställen. Bara på SVT Play.
 
Aldrig haft problem med något sådant på SVT Play, dock tittar jag oftast via chromecast och TVn och inte på datorn.
 
Har aldrig haft såna problem med svtplay, däremot får jag ofta en oskarp bild när min strömkontakt till min bärbara dator inte sitter 100% tätt. Tänker att du kanske har något tjall på din strömförsörjning till din enhet?
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 918
Senast: Enya
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 952
Senast: nullo-modo
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 103
Senast: AbCdE
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
5 897
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp