Varför svart bakgrund & vit text

Eh...? jag har ljus bakgrund och svart text? Har du klickat på knappen uppe till höger och själv VALT mörk bakgrund, i så fall klickar du igen, så blir det ljus. :)

Mörk bagkrund och ljus text är oftast bra för synskadade bukefalister. :heart
 
mörk.jpg
 
Min tanke med den var att den skulle synas lite bättre igen då det förts fram önskemål om att lättare se vad som är dagbokstrådar.
Jag försöker ändra så den blir lite mörkare så får vi se om det blir bättre.
Tack för era synpunkter.
Det röda är mycket bättre, det sticker ut men utan att störa. :up:
 
Min tanke med den var att den skulle synas lite bättre igen då det förts fram önskemål om att lättare se vad som är dagbokstrådar.
Jag försöker ändra så den blir lite mörkare så får vi se om det blir bättre.
Tack för era synpunkter.
Illrött är minst lika illa och det är även alla andra knalliga färger. Kontrasten blir för stor.

Screenshot_20220125-130141_Chrome.jpg
 
På min skärm ser det inte speciellt illa ut, snarare rätt ok. Det finns andra prefix, text och smilies som är lika ljusa, tanken är att det skall skilja sig från de vanligaste prefixen.
Jag får för mig att det mest handlar om att vänja sig.

Jag har dock ändå valt att göra prefixet ännu lite mörkare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
687
Senast: Kakis
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 441
Senast: skogaliten
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp