Varför-tråden

Här kan jag ju fråga något jag länge funderat på men inte fattat, och inte vetat vem jag ska fråga:o
Varför skriver folk ”nästa” i tex säljesannonser på facebook? :confused:
 
Varför såg jag en spindel på väggen...nu...asnära mitt huvud 😵 jag vill sova, men är inte det minsta trött nu juh 😱
 
Här kan jag ju fråga något jag länge funderat på men inte fattat, och inte vetat vem jag ska fråga:o
Varför skriver folk ”nästa” i tex säljesannonser på facebook? :confused:
För att de vill ha nästa tjing på varan ifall första köparen backar. :)
 
Här kan jag ju fråga något jag länge funderat på men inte fattat, och inte vetat vem jag ska fråga:o
Varför skriver folk ”nästa” i tex säljesannonser på facebook? :confused:

Jag tror att det oftast är feltryck från den menyn som kommer upp när man ska kommentera.
35010
 
Apropå pipande apparater, varför börjar jag prata (ja men det var ju fantastiskt att du kunde tvätta idag-igen!) med tvättmaskinen när den börjar sitt pipande om att tvätten är klar?!
Mvh gammal och knäpp
Jag har mer än än gång råkat sagt förlåt högt när jag tappat något i golvet som hade potentialen att gå sönder, typ en mugg. Då känner man sig sådär :meh:
 
Men varför skriver man inte kö då som alla andra?:confused:
Och ibland är den enda kommentaren ett ”nästa”, så då fattar jag inte det heller.
Jag har aldrig varit in på en svensk Facebookannons så jag visste inte att kö var vanligare. :D På engelska skriver man enbart "next" så jag tog väl för givet att det var lika. Skulle tro att det är vad som menas oavsett. :)

Om det är enda kommentaren kan det ju hända att det fanns en kommentar tidigare men som tagits bort.
 
Jag har aldrig varit in på en svensk Facebookannons så jag visste inte att kö var vanligare. :D På engelska skriver man enbart "next" så jag tog väl för givet att det var lika. Skulle tro att det är vad som menas oavsett. :)

Om det är enda kommentaren kan det ju hända att det fanns en kommentar tidigare men som tagits bort.
Aah, ja så kan det ju vara.
 
Jag undrar varför man envisas med att ligga i mittfil på tre-rolig motorväg. Högerfilen verkar vara pestsmittad i mångas ögon. Hellre ligga mitt och köra långsammare än högerfilen. Och om någon tänker köra om i vänsterfil - Ja då gasar man på.
Jag hatar irrationella mittfilsåkare. Varför gör ni så här? Varfööööör?????

Mvh,
Hjärtattack varje dag till och från jobbet
 
Jag undrar varför man envisas med att ligga i mittfil på tre-rolig motorväg. Högerfilen verkar vara pestsmittad i mångas ögon. Hellre ligga mitt och köra långsammare än högerfilen. Och om någon tänker köra om i vänsterfil - Ja då gasar man på.
Jag hatar irrationella mittfilsåkare. Varför gör ni så här? Varfööööör?????

Mvh,
Hjärtattack varje dag till och från jobbet
Det är ju VIP-filen!
 
Jag förstår helt ärligt inte varför det fortfarande tillverkas manuella bilar. Varför?

Sen förstår jag inte varför människor är så rädda för förändring.
För dom nya kommer också bli gamla och då är det fint att kunna bogsera.
*Sjukt irriterande att behöva bärga SAAB-fan för att flytta den 1000m.
Det är nog det absolut sämst med automat, att den inte kan bogseras.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 352
Senast: Grazing
·
Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
919
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp