Blueeyes

Trådstartare
Försvann min tråd nu då?
Det har ju varit fler som skrivit liknande trådar?
Varför ta bort min?
GE EN FÖRKLARING NÄR NI TAR BORT TRÅDAR! :mad:
/Helen som börjat tröttna REJÄLT på trådar i samma ämne som får ligga kvar medans ens egna trådar tas bort!!!!
 
Sv: VarfÖr?

Om man startar rubriken med att något är till salu, då plockas tråden bort av ganska goda orsaker. Men omforma din tråd, så är jag säker på att den kommer att få ligga kvar. ;)
 
Sv: VarfÖr?

Nej vet du vad, det räcker så bra med vad vi har att göra ändå utan att vi skall börja rätta folks inlägg också. :crazy:
Bäst är att tänka först och skriva sen, tänk på hur du utformar dina trådar och gör så med reglerna i bakhuvudet så kommer det att funka.
 
Sv: VarfÖr?

Men nu gjorde jag en ny tråd och den är också bortplockad! Och nu var rubriken Min älskade Reykur????
Jag fattar ingenting :mad:
 
Sv: VarfÖr?

jamen det är inte JUST rubriken det gäller.
Att du skrev i den nya tråden - rubriken - " Min älskade Reykur????" och sedan i texten att han är till salu och det är en annons och plockas bort.

Ist för att starta en tråd här - PM moderatorerna för det forumet det gäller och fråga så kan du få svar eftersom jag inte sett din fråga och kunnat svara innan så hade det varit bra om jag kunnat ge dig svar med en gång....
 
Sv: VarfÖr?

Det är inte tillåtet för någon att ha sådana trådar men ni får gärna hjälpa till att tipsa om dom så vi kan ta bort
Vi kan omöjligt hålla reda på alla trådar och dess innehåll men med er hjälp kan vi hålla rent :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Oskar har ibland skov med rejält hård mage. Som nu. Jag ger ibland paraffinolja som ju inte tas upp av kroppen. Hjälper marginellt.Han...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 902
Hemmet Jag startar en tråd för jag hittade ingen liknande, en som avhandlar små projekt där tips och trix välkomnas. Jag är I behov av hjälp...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 984
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp