Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir era barn helt utslagna, får hög feber i flera dagar och huvudvärk så begär ett ryggmärgsprov på en gång.
Min äldsta drabbades av hjärnhinneinflammation förra veckan.

Tack och lov för svensk sjukvård!

Oj fy vad läskigt hoppas det går bra ❤️
 
Svar till er alla!

Misstänkt borrelia alt en virusinfektion.
Penicillin insatt och nu är hon nästan sig själv igen. Tack och lov! Det har varit skit läskigt rent utsagt att se sitt barn i det skicket hon var i :cry:
 
Kommer kindtänder på båda sidorna nere nu, ena sidan är röd och irriterad så han ska nog få lite alvedon ikväll, är dessutom tidvis supergnällig och börjat snora lite så kanske blir första VAB imorgon :eek:

Hade gått bra på förskolan idag med, de beskriver honom ungefär som jag skulle göra och han är glad när vi kliver innanför dörren så han bör trivas :)
 
Jag har ett riktigt i-landsproblem, cornelis sover på min axel, jag skulle verkligen behöva gå på toa men vill inte väcka honom när han sover så gott:rofl:
 
Jag har ett riktigt i-landsproblem, cornelis sover på min axel, jag skulle verkligen behöva gå på toa men vill inte väcka honom när han sover så gott:rofl:

Behöver kissa här med men V sover äntligen hyfsat lugnt efter en bedrövlig kväll och natt. Men inte så djupt så lär vakna om jag går...
 
Tror vi kommer få en stökig natt igen. 3 uppvak på 1.5 h. I natt fick vi inte mycket sömn. Tror det är tänder och att han är på väg att lära sig gå som stör.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 949
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 120
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 914
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp