Vårföräldrar 2017 del 9

2.5 dygn utan amning och tuttarna är ARGA. Fick ställa mig i duschen innan och mjölka ur det värsta, när det väl kom igång var det som värsta brandslangen. Trodde inte vi skulle sluta såhär fortO_o
 
Gör det något att hon sover mellan er? Jag prioriterar sömn framför allt, hur den sker kvittar. :p
Hon lägger sig på tvären och sparkar åt ena hållet och slåss åt andra så vare sig sambon eller jag får sova då. När han jobbar borta om veckorna är det lättare för då kan hon ligga på hans sida i sängen. :meh::D
 
Aj aj aj fy va ont jag har i mina bröst. 3.5 dygn utan amning och jag är ÖM. Har mjölkat ur lite i duschen men det hjälpte knappt. Barnet fortsätter sova som en stock och idag har han inte visat att han vill amma. Däremot har han varit väldigt gosig. :love:

IMG_20180626_110710_723.jpg



@lil-sis Vilken goding du har!
 
Aj aj aj fy va ont jag har i mina bröst. 3.5 dygn utan amning och jag är ÖM. Har mjölkat ur lite i duschen men det hjälpte knappt. Barnet fortsätter sova som en stock och idag har han inte visat att han vill amma. Däremot har han varit väldigt gosig. :love:

Visa bifogad fil 16559


@lil-sis Vilken goding du har!

Usch stackars! Jag pumpade ur tills de inte spände och gjorde ont.. tog en vecka tills jag kunde lägga bort pumpen helt.
 
Vi är utan pappan ända till måndag kväll. Jag kommer bli trött :p
Är också snudd på gräsänka, maken jobbar som svetsare på värmeverk och det är sommarstopp där så då lagar dom en panna i stöten =Jobb från 07-21 varje dag. Så Sammy sover när han åker och sover när han kommer hem.
Vi hade i alla fall tur med vädret:up::D
 
Fick den här bilden av mannen i morse :rofl::love:
36033394_10155335687351126_1210412390642876416_n.jpg

Det är så typiskt vårt lilla busfrö med den blicken.:heart Det senaste nu är att hon ställer sig upp och balanserar på sätet på den här bilen. :nailbiting: Hon kommer driva oss i fördärvet :p

Cornelis står upp på sin bobbycar, livsfarligt!!

Det ringde personal från förskolan idag, det kommer att vara 8 barn med två heltidspersonal på hans avdelning. Känns lyxigt! Vi ska dit och hälsa på imorgon, ska bli kul och se vilka som jobbar där, tjejen jag pratade med på telefon lät i alla fall trevlig :)
 
Jag gör tvärt om mot er i helgen och ska för första gången sova borta utan O. Det är möhippa för min bästa kompis i helgen.

Usch stackars! Jag pumpade ur tills de inte spände och gjorde ont.. tog en vecka tills jag kunde lägga bort pumpen helt.

Låter inge vidare. Idag är det faktiskt något bättre. Men mår fortfarande rätt kasst.
 
Har tagit bort gåvagnen för han ställde sig på handtaget. Och gungade fran och tillbaka. Det gör han på ”cykeln” också :eek:Visa bifogad fil 16603

Cornelis står på flaket på läragåvagnen och gungar fram och tillbaka, eller gör inte jättemkt längre men när han var yngre, började med det när han precis lärt sig stå, han är mer vild än tam haha! Häromdagen klättrade han upp i fönstret...
 
Cornelis står på flaket på läragåvagnen och gungar fram och tillbaka, eller gör inte jättemkt längre men när han var yngre, började med det när han precis lärt sig stå, han är mer vild än tam
Så gjorde Flisan med. Verkar inte vara tillräcklig utmaning längre dock då hon gått över till värre saker. :cautious:

Numera får vi ha ytterdörren låst för igår lyckades hon öppna och springa ut. Mannen fångade henne halvvägs utför första trappsteget. :nailbiting:

Vår ytterdörr har slagit sig och kräver en rejäl bump för att gå upp men det var tydligen ingen match för fröken.. :cautious:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
18 320
Svar
555
· Visningar
29 562
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
14 805
Senast: AraSlei
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
851
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp