Vårföräldrar 2017 del 9

Här kommer förresten lite bilder på busloppan från i söndags.
20180715_184417.jpg
 
Så söta alla frön i tråden är :love:

Vi längtar efter 20+ och regn, prognosen visar 28-30 och sol. Mina barn är som två tidsinställda bomber för att värmen tar så pass mycket och i dag räcker det med att dom tittar på varandra så blir det skrik. :meh:
 
Sammy är mitt i en period där gränserna testas rejält plus att han helst vill vara i famnen hela tiden annars blir det tvärgnäll.
Hela havet stormar och tokgnäll på skötbordet när bajsblöjan skulle bytas =bajs överallt:meh:
Bara att sanera både skötbord och barn.
Tur att faser går över:rofl:
 
Kaos här också idag så jag har tagit paus i pott-träningen för att kunna bära i sele utan olyckor. Orkar inte passa varje sekund heller. Passar på att städa lite.

Han vill gå ut men det är 30 grader i skuggan :crazy:
 
Kaos här också idag så jag har tagit paus i pott-träningen för att kunna bära i sele utan olyckor. Orkar inte passa varje sekund heller. Passar på att städa lite.

Han vill gå ut men det är 30 grader i skuggan :crazy:
Sammy somnade helt övertrött förut så nu ligger han gott i sin säng uppe och jag passar på att göra noll och inget. Ska ha få långväga gäster idag/natt så det är nog läge att bara vara en liten stund.
 
Maken har helgjobb denna helgen så i morse tog vi för ovanlighetens skull sovmorgon. Vet inte när det hände senast, Sammy vaknade till när maken åkte vid 06 men jag flyttade bara över honom i vår säng sen sov vi till 09!? Hur skönt som helst:bow:

Nu äts det pannkakor med hallon och grädde med hela kroppen:love:
5443B7AD-63DB-47C9-9401-538E1687B960.jpeg
 
Maken har helgjobb denna helgen så i morse tog vi för ovanlighetens skull sovmorgon. Vet inte när det hände senast, Sammy vaknade till när maken åkte vid 06 men jag flyttade bara över honom i vår säng sen sov vi till 09!? Hur skönt som helst:bow:

Nu äts det pannkakor med hallon och grädde med hela kroppen:love:
Visa bifogad fil 17418

Önskar att Cornelis gillade pannkakor, han äter i princip allt, till och med sill. Men pannkakor petar han bara i sig lite av sen leker han mest med grädden :( jag som älskar pannkakor! Förhoppningsvis lär han sig dock :D
 
Önskar att Cornelis gillade pannkakor, han äter i princip allt, till och med sill. Men pannkakor petar han bara i sig lite av sen leker han mest med grädden :( jag som älskar pannkakor! Förhoppningsvis lär han sig dock :D
Sammy tycker det är gott. Vispar inte grädden och har typ bara 1msk till så den lockar inte att leka med. Vispad grädde är alldeles för roligt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 063
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
15 681
Svar
704
· Visningar
36 988
Senast: MCP
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
858
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp