Vårföräldrar 2017 del 9

V har hostat sen 3/9 och inatt var det värre än i början så idag är vi hemma och jagar vårdcentral. Han är visserligen skitpigg och lär inte bli glad... Ser ut att bli fint väder så tänkte nog mocka hagen om det går.

Cornelis har ”bara” hostat sen natten mellan tors o fre, tycker det känns tillräckligt jobbigt :( stackars lilla V!
Vi ska prova gå till förskolan, han är fortfarande förkyld men hade inte feber igår och känns hyffsat pigg idag!
 
Cornelis har ”bara” hostat sen natten mellan tors o fre, tycker det känns tillräckligt jobbigt :( stackars lilla V!
Vi ska prova gå till förskolan, han är fortfarande förkyld men hade inte feber igår och känns hyffsat pigg idag!

Han har inte själv varit direkt störd av hostan eller ledsen mer än första dagen men inatt var vi vakna en timme och han blev lite ledsen.
 
Vi är sjuka här också. Svajar mellan feber och feberfri. Hoppas att han blir frisk snart så vi kan fortsätta inskolningen.
 
Jag är så jäkla nöjd med att fröken inte har blivit sjuk alls (bortsett från lite snorig) sen hon började inskolningen. Jag förväntade mig ju total knockout av dagisbacillerna eftersom jag har varit skitkass att gå till öppna förskolan med denna.
 
De nya medicinerna bör inte förskrivas enligt läkemedelsverket.

Stabilt. Känns inte som att jag är så sugen på att använda den vårdcentralen igen.
 
Varför inte? Konstiga biverkningar?

076D11E5-5F0F-4B38-B310-2E6577A4BDD4.png
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
18 234
Svar
522
· Visningar
27 905
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
14 729
Senast: AraSlei
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
849
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp