vargtänder

B

**BORTTAGEN**

Hejsan!
Jag undrar vad det kostar ungefär att ta bort vargtänder?
 
2001 kostade det mellan 800 -900 kr för oss att plocka bort två tänder
 
Förra året för "bedövning", utdragning av två vargtänder och raspning blev det 1250 kr inkl moms!
 
Jag drog ut två vargtänder på min häst i februari, det kostade mig 1450:-
 
Hej! Jag tog bort en vargtand på min häst nu i augusti. Det kostade 800:-, och då raspade han lite också, samt en genomgång på ryggen. Jag kan skicka namnet på honom om du skull vilja ha. Veterinär som är spec. på tänder, rygg och sadlar.
 
det är lugnt, jag har redan en hästtandläkare som ska göra det. skulle bara kolla ungefärlig kostnad :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan alla Buke Har varit på återbesök idag med min häst där det har konstaterat att han har trasiga fibrer på gaffelbandet!! Nån som...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: Idaw83
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 059
Senast: Oknytt
·
Övr. Hund Hejsan! Finns det någon här som har åkt till Tyskland med en Staffe? Vilken form av mental test behöver man göra för att få ta med sig...
Svar
4
· Visningar
1 156
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp