variation!

timme

Trådstartare
kan man göra så att man rider på det vanliga tränsbettet i paddocken och underträning och sen hackamore ute i skogen(pga att pållen är så svår att hålla ute och han funkar på hack)känns som jag bara drar o dte är svårt att få stopp liksom.har länge funderat o tvekat på om jag ska prova hack ute o vanligt i padd osv:D
 
Sv: variation!

Det tycker jag visst att du kan göra. Det är bara bra att variera olika bett
och likaså rida bettlöst.:idea:
Så gör jag, rider på sidepull, hack och tredelat bett. Funkar bra för mej iaf.
 
Sv: variation!

okej:)
är min ridtravare som jag håller på att utbilda men dte skadar väl inte att rida på hacket då ute i skogen bara?:D
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 351
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 599
Senast: Kraxa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 362
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 041
Senast: giovanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp