Varit jag med om något obehagligt

Som rubriken låter, det hände något obehagligt för två helger sen.

Två av min mans vänner dök upp. Det är två trevliga män så de var inge problem. Vi grillade och tog några öl. Efter en stund dök tre till upp. De var inte bjudna utan bara kom oanmälda. En av dom vet jag är bråkig så jag blev spänd och nervös.

Jag satte mig en dit bort då jag inte villa hamna i kläm om det skulle spåra. Blev lite röksugen till slut och skulle gå förbi den bråkiga killen varav han tafsar på mig under klänningen. Jag slog bort hans hand och gick ut.

Hade precis tänkt ropa ut min man och berätta vad han gjorde innan de tack gode gud for iväg till någon annan. Frågade min man och hans vänner om de såg vad han gjorde vilket de nekade till. Jag vet att åtminstone en av hans vänner hade kastat ut honom härifrån utan att skjuta upp altandörren om han sett det.

Varför måste män göra så här?
Vad är det som gör att de ens tror att jag är föremål för att tafsa på. Jag fattar inte! Ännu en idiot som aldrig mer får sätta sin fot innanför min dörr.

Nu såhär i efterhand är jag glad att ingen såg vad som hände. Bråkstaken hade nämligen misshandlat två stycken under kvällen, och veckan efter blev han och hans bror vräkta och åtminstone bråkstaken är efterlyst. Jag vill inte ens veta vad som kunnat hända om det blivit slagsmål. Hela situationen var obehaglig och jag kan inte sluta tänka på vad som kunnat hända.
 

Usch, det låter inte riktigt vidare. Jag personligen skulle också vara väldigt bekymrad om min man hade den typen av vänner. Det är ingen typ av personer som jag skulle vilja ha i min umgängeskrets över huvud taget.
 
Usch, det låter inte riktigt vidare. Jag personligen skulle också vara väldigt bekymrad om min man hade den typen av vänner. Det är ingen typ av personer som jag skulle vilja ha i min umgängeskrets över huvud taget.

Det är inga vänner till oss. Vi har bara festat med dom förut och de dök bara upp utan att säga nåt.

De andra två som kom först är ju bra människor.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: SaraXX
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 628
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 765
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp