Varit lite duktig

Idag lyckades jag ta mig ut med hundarna en bra runda så de fick springa fritt och verkligen busa av sig och plockade även gräs till marsvinen. Är sjuk igen och har fruktansvärd ångest men istället för att ligga och vältra mig i ångesten hemma så gick jag och vältrade mig utomhus med hundarna istället. Har fortfarande jättemycket ångest men krypandet i kroppen har minskat och även det dåliga samvetet för att hundarna inte fått någon långpromenad under tiden jag varit sjuk
849BAA52-664C-45EC-8DAA-BAA4538CA05F.jpeg
 

Det låter ju som ett steg i rätt riktning, så skönt att ni fick komma ut tillsammans! :heart
Bara hoppas att det håller i sig!
Ja! Det är så härligt att se dem busa och ha riktigt roligt. Till och med Pärla trippade på utan att kräva att bli upplyft
Har mittenhunden typ öronpuffar på sig eller vad är det? 🤔
Det är bara hennes öron som är fluffiga och färgade
34CD645A-61C7-491E-BC3F-870AA77F5DC2.jpeg
 
Idag var ingen rolig promenad 😞 Först fick jag reda på att hundarnas ”pojkvän” Nelson, världens underbaraste gigantiska labbe, dött och när jag kom hem blev det tjafs med min jävla äckelgranne så nu är jag rädd att han ska starta upp med all sin skit mot mig igen 😞
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 289
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag vet knappt vad jag ska ta mig till för ångesten sliter mig i stycken. Allting bara snurrrar och snurrar och snurrar så fort att det...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 312
Senast: startpompe
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 509
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 375
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp