Mirre

Trådstartare
Vad ska ni ha för jacka i vår?
Lutar åt att jag kör på min svarta skinnjacka i år igen, men jag vill ha färg! Har konstaterat att nästan alla mina kläder är svarta, grå eller, ett fåtal, vita. Antalet kläder med färg kan jag räkna på ena handens fingrar tror jag :p
 
Jag kommer ha den här:
hmprod

Den var tänkt som vinterjacka, men visade sig vara tunnare än jag trott, så den blir nog bra som vårjacka ett tag... Skulle säkert behöva någon kortare och smidigare också, men vet inte vad det skulle råka vara för något. Jag gillar inte jackor :angel:
 
Jag kommer ha den här:
hmprod

Den var tänkt som vinterjacka, men visade sig vara tunnare än jag trott, så den blir nog bra som vårjacka ett tag... Skulle säkert behöva någon kortare och smidigare också, men vet inte vad det skulle råka vara för något. Jag gillar inte jackor :angel:

Ser skön ut :)
Jsg hoppas det ska bli så pass varmt att jag klarar mig med en tjockare tröja och min skinnjacka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 054
Senast: Wingates
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 256
Senast: LiviaFilippa
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 301
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp