grodan21

Trådstartare
Har insett att det är dags att investera i en bra vårjacka att rida i. Har försökt leta runt på nätet, men hittar inte något som faller i smaken. Vad rider ni i för jackor som är vattenavstötande? Behöver inte klara regn.
 
En softshelljacka kanske? Eller vill du ha något ännu tunnare?
Tycker hööks har en del bra jackor. Kollat där?
 
Outnorth har rejäl rea nu på friluftskläder - jag köpte t ex en löparjacka för halva priset där, den är perfekt att rida i!
 
  • Gilla
Reactions: Ace
Jag har Uhips hybridjacka. Är väl ok, men föredrar egentligen en tjock fleece. Tyvärr är fleece inte så trendigt längre och det är svårt att hitta ziptröjor i riktigt tjock fleece med hög krage. Finns i princip bara tunna sladdriga skittröjor med luva. Hmm. Lite bittert, men ja🙄
 
Har insett att det är dags att investera i en bra vårjacka att rida i. Har försökt leta runt på nätet, men hittar inte något som faller i smaken. Vad rider ni i för jackor som är vattenavstötande? Behöver inte klara regn.
Jag rekommenderar varmt Stiernas sortiment. Jag har i princip alltihop och älskar det.

Axis är underbar varma men blåsiga vårdagar, känns inte att man har den på.

Jag är sugen på att komplettera med hybridjackan som var ny för i år men eftersom deras kläder överlever vad som helst kan jag inte motivera att köpa fler plagg, jag har fortfarande kvar min tröja och regnjacka från första kollektionen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
752
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
772
Senast: Guldaskig
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 520
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp