D

Dragonfruit_

Fan också.. Skulle ut och köra ena pållan i dag och då har hon en varm hov.. Suck, jag som precis har börjat komma igång igen.. Ska det bli samma visa igen? Tur att det är snö.. Hoppas att det är bra i morgon..
 
pållen hade också en varm hov för nån vecka sen, pratade sen med hovslagaren när han kom, han sa att det inte var någon fara. men jag har ingen aning. det gick över på en dag så det var inget långvarigt. men iaf... vad vet du om varma hovar? vill veta, tror nämligen inte riktigt på hovis.
 
min häst hade varma bakhovar när hon blev skodd efter att ha gått barfota bak i flera månader.
bakhovarna var alltid lite varmare än framhovarna när hon inte hade skor bak. men det var normalt enligt hovslagaren.
jag tror inte det är nåt om hoven inte är varm imorgon.
 
Det var inte borta i dag... Hon är ju ohalt i alla fall, men går det inte över om ett par dagar så ska jag kolla med hovis, men det är nog ingen större fara..
 

Liknande trådar

Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 471
Senast: Meglio
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 338
Senast: co-SMAD4
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: sorbifolia
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 340
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp