Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skall du ha skor som är helt vattentäta och varma skall du köpa skor som är GoreTex eller SympaTex. Du kan även ha andra skor som innehåller TEX material, dom är vattenavisadne och måste inpregneras. Köp inte syntetskor. Kalla fötter direkt eftersom dom inte tål många minusgrader, dessutom andas dom inte.
Köp en lädersko, som går att rida i, behöver inte just vara en ridkänga. Inpregneras skall alla läderskor göras. Ha på dig en ren ullsocka eller minst 80% ull, finns även sulor. Ha inte lager på lager sockar, då fryser du mer!
Jag har ett par underbara frpn spånga järn och färg. Det är en lös innersko i ull. Jättevarma och jättesköna
Tyvär börjar dom å sönder så ska börja jaga nya .
Hästmänniskan
Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...