P

pufffan

Hej mine venner. Jag har så varmt här i stugen så det går ju int till att sove. Så jag tänkt titt in lite här. Jag trodde int att det skull vare öppet så här dags med det var det ju.Undre vilken tid det stänger här på bukefalos?
Hur går det för ere häster i värmen? Jag och Kotte far reden vid 04 tida till Valdemar etter mjölka nu i värmen. Det går ju int att köre annars. Kotte får stå inn ganske myck nu då det är så myck ohyre ut.Hur går det med ere häster? Kan ni köre med dom som nu bruk?
Vill bare skriv av mig lit. Rut.
 
Sv: Varmt.

Bukefalos har öppet dygnet runt, året runt :D
Vi motionerar våra hästar senare på kvällarna när det är svalt ute.
Själv så går jag inte och lägger mig förrän vid 23.30-00.00, det tar timmar för kroppen att svalna och jag kan inte sova när jag är varm :crazy:
 
Sv: Varmt.

Buke har alltid öppet pufffan. Våra hästar går bara och luffar i värmen nu. Väntar på att det skall bli svalare ute.
 
Sv: Varmt.

hehe, tja. Bukefalos är öppet för alla utom elaka troll. Men snälla troll får gjärna skriva här. :D
Jag kör lite senare på kvällen, fast det går att köra på eftermiddagen med eftersom det fläcktar lite här.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Varmt.

Fia-Lina har stått i omgångar under våren, har inte gått rent periodvis, men annars har jag kört/ridit sena kvällar eller tidigt på morgonen!

Håller med dig om att det är svårt att sova i värmen!

Lotta
 

Liknande trådar

P
Körning Hej på er. Här har det varit så varmt så men kan tro att man skull smälte bort. Både jag och Valdemar har fått ont i bröste av all...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Zarro
·
P
Körning Som ni alle vet så är ju Kotte sjelver. Får man ha häster sjelve nu eller kommer dom och tar Kotte från mig? Han går ju med ena kvige nu...
Svar
7
· Visningar
1 260
Senast: _Elly_
·
P
Körning Hej. Jag heter Fredrik och är brorsson till Rut. (pufffan) Det var jag och min bror som hjälpte Rut med internet och Bukefalos. Då...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 059
Senast: Messy
·
P
Körning Idag när jag och Kotte skull fare till Valdemar etter mjölk så var Kotte konstig. Jag begrip mig int på han. Han hade huvudet högt som...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: AKB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp