Varsell overall

cowgirl81

Trådstartare
varför är det så svårt och få tag i såna, grabben på 13 år önska en i julklapp, men letat förgäves. finns ju knappt vanliga i stl 170 eller xxs. Använder inte ungdomar overall längre.
 
Har sett på Hööks, och tror att det finns ridoveraller från fler hästbutiker med varseltyg, kan kanske vara värt att kolla på?
 
170 likställs väl med XS eller till och med S på damsidan. Kollar man på storlekstabeller är måtten ungefär desamma iallafall. Jag är 161 lång och har kläder i allt från 164 - 170 - XS - S - M som passar, det står ju oftast inte och faller med några cm utan man har lite att spela på.
Jag tror XS skulle passa, är den lite för stor gör det väl inget? Och är den alldeles för stor får man väl skicka/lämna tillbaka.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
669
Senast: Tilly_85
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
3 643
Hästvård Jodopaxgel, finns inte den att få tag i längre? Eller är jag bara dålig på att leta?
Svar
13
· Visningar
854
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp