Vart finns bettet!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sandra S
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 065
Sv: Vart finns bettet!?

Hah, okej ;)
Men jag vet att det finns, min tränare har sånt..;) Ville bara höra om någon snabbt kunde svara vart det fanns, men det verkar det inte som :p
Men jag ska fråga min tränare vart hon köpt sitt :D

Jo, det låter ju absolut enklast att göra så :p

Skriv gärna här sen vart hon har fått tag på det :)

Har aldrig sett ett sådant med fasta ringar, du får nog fråga din tränare eller leta bland utländska sidor...

har heller aldrig sett ett sådant med fasta ringar :confused:

Det var ju mest att det var ett bett av sådan modell som trådskaparen sökte...

Du fattade precis, var modellen jag menade, inte i sweet iron :p
Jag har hittat bettet nu, frågade aldrig min tränare vart hon köpt det men dte är nog på samma ställe som jag köpte det iadg, på Eko i Länna :) Köpte stl 12,5 men ska nog byta till 11,5 någon gång ;) Var lite stort med tanke på attd et är fasta ringar på det-det ska ju vara lite åt det mindre hållet, inte tvärt om :angel:
Tack för alla svar i af ;)

Eko :confused:

Inte i Jönköping iallafall :cry:

Och skulle dom mot all förmodan ta hem dom så blir det ändå inte i 11.5 cm....dom tycks tro att alla hästar har 13.5 och större :mad:

Okej :crazy: Men det är iaf Globus som tillverkar, så ta kontakt med någon Globus-återförsäljare så kan dom sakert ta hem sånt till dig ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
631
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 416
Senast: Lyan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka