Vart hamnar filen?

Sorbe

Trådstartare
Om man håller på och mottagar en stor fil, och avbryter den efter halva, vart hamnar den då? Jag har uppmärksammat att den tagit en hel del space på datorn, men vart den hamnade vet jag inte, allt brukar hamna i en särskild mapp, men den här har inte hamnat där. Hjälp?
 
Sv: Vart hamnar filen?

hamnar den inte på mina mottagna filer?
 
Sv: Vart hamnar filen?

Det beror ju på vilket program du tar emot filen med. Är det msn så är det mottagna filer. Men är den avbryten halvägs är den gone
 
Sv: Vart hamnar filen?

Nej, det är inte via msn, jag har två mottagna filer mappar, ena är för msn och i den andra hamnar resten. Den bör hamna i den sistnämda, men den finns inte där, men ändå har den snott plats.
 
Sv: Vart hamnar filen?

Du kan ju se i respektive program var dom lagrar sina temporära filer.
 
Sv: Vart hamnar filen?

Jag har sökt, men den finns inte.

Med tanke på att jag avbröt efter mindre än att halva var nerladdad, bör den inte ha försvunnit puts väck då?
 
Sv: Vart hamnar filen?

Åh! Jag hittade dem! Tack! :bow:
Nu vart datorn genast 8 GB lättare. :D
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 198
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 812
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp