P

Peluso

Horsemosens Charlie Brown NFH 70 tagit vägen? Han är inte längre verksam, varför?
 
Han gick ju tillbaka till Danmark efter bara några säsonger. 3 år stod han i Sverige. Tyvärr tyckte vissa att han inte nedärvde sig så bra exteriört. Han har gett kanon hopp ponnyer! Han var sen verksam i Danmark och har där lämnat en godkänd son som nu finns i Sverige.
 
Joo d vet jag men vart finns han nu? Han är ju int verksam allas längre? Vart står han å så vidare
 
Men Sverige har ju en hingst som är verksam nu å är född 71... t.ex. :smirk:
 
Han har en helt otrolig avkomma hemma hos mig... :bump:

Edenhof hurricane... tror inte det finns någon
bättre ponny.. ´vill klona honom! Grym hoppteknik och
SM Brons i dressyr :bow: kan det bli bättre?
 
Ja det är den fiinaste B-ponnyn jag någonsin har sett :love: Han skulle säkert lyckas lika bra bland D-ponnyerna alltså...
 
Hej, jag har fått uppgifter från Danmark om att Horsemosens Charlie Brown såldes till en hästhandlare för ett tag sedan, och där slutar tyvärr alla spår...

Hlsn Helena
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Var har energin tagit vägen? Det känns som om jag bara sover och sover. Vissa dagar sover jag nästan 20 timmar och har ändå inga problem...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 965
Senast: Mirtai
·
Samhälle För "hundrafemtielva" år sedan, innan jag omskolade mig, jobbade jag som bussförare i Sörmland, men dagliga körningar upp till...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 153
Senast: MissFideli
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 150
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp