Bukefalos 28 år!

vart ska alla ?

mandaaa_

Trådstartare
Vet ej om det kanske ligger en sån här tråd redan, då ber jag om ursäkt.

Men iaf, vart ska ni på fälttävlansläger i sommar ?
Själv ska jag till stall nilslund 13-15 juni :banana:
 
Sv: vart ska alla ?

åh då måste du berätta hur det var :)
Jag skulle ha åkt dit med en vän men hennes häst blev jätte dålig och är inte helt hundra frisk ännu, så jag får nog åka dit själv.
 
Sv: vart ska alla ?

Jag har redan vart iväg på Sämsholm 2 dagar och tränat för Gunilla Forsberg, ska dit i sommar me, och ska även till Hemanstorp.. Någon som vart där och vet hur hindrena ser ut?
 
Sv: vart ska alla ?

jahaa !
Var det bra då ?
Hur ser stallen ut, och går hästarna ute på dagarna ?
 
Sv: vart ska alla ?

När jag var där så var vi utspridda i olika stallar av varierande kvalitet. Hästarna går inte ute på dagarna, är så kort tid mellan passen att hästarna behöver vara inne och vila och äta. Är det dessutom så varmt som i somras så tror jag de är glada att slippa alla flygfän.
Jag var övelag jättenöjd med kursen. Påpekade vissa brister som verkar vara åtgärdade till i år så jag ser fram emot kursen med spänning även om jag förhoppningsvis kommer att träna där regelbundet hela sommaren.
 
Sv: vart ska alla ?

jag har arbetat på Nilslund underbara människor och en fantastisk träningsbana ni kommer få det toppen!
 
Sv: vart ska alla ?

Lite dålig organisation bl.a. Men det var som sagt inte några stora problem och de verkar vara ordnat till i år!
 
Sv: vart ska alla ?

åh vad kul :)
jag längtar så, ska ta ut hästen på terrängen första gången den 5:e, ska bli kul att se hur han beteer sig !
Vattenhindret kan dock bli problem haha
 
Sv: vart ska alla ?

var på hermanstorps bana och red idag" kanon fin bana,, med kul hinder av varierande svårigheter. Härlig bana och super kuligt vatten med i och upphopp bankar och stockar... Kul linjer och kombinationer.. en bana jag kan rekommendera för att träna på!
 
Sv: vart ska alla ?

Jag ska till Sämsholm´s lägret, 4 dagars, 7-10Juli:d
Nån mer som ska dit?
annars kan ni ju alltid anmäla er:angel:
www.haggsjo.com/, klicka vidare till fälttävlans läger:banana:
 
Sv: vart ska alla ?

om jag har häst då så hoppas jag få åka till Anne Persson på läger, dom är skitbra :D. dock är hon inte så social, men vem är det:angel:.
 
Sv: vart ska alla ?

har inte anmält men troligen ska ja tillbaka till Hofors RS :love:
jättebra läger, bästa ja vart på, ja å hästen fick ut så mkt av det, jättefin anläggning och toppentränare :D:D och jättekul på sidan om också !!:D:D:D:love:
 
Sv: vart ska alla ?

Vet ej om det kanske ligger en sån här tråd redan, då ber jag om ursäkt.

Men iaf, vart ska ni på fälttävlansläger i sommar ?
Själv ska jag till stall nilslund 13-15 juni :banana:

Och jag gör ett nytt försök i år, med ny häst, att ta mig dit. Och hoppas att det går bättre än förra året (hästen skadade sig innan och jag fick avanmäla) Samma läger som dig faktiskt, dvs 13 - 16 juni. Jag har suttit som en HÖK och kollat när kurserna ska komma ut, och host..råkade visst vara först att anmäla mig med. Otålig? Jag? Nehe.

Du mandaaa, har du noterat att lägret börjar FREDAGEN den 13:e? Ho ho :devil:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Santoxen
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
1 790
Senast: lizzie
·
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte vara glad just nu. Häggen blommar, barnen leker. De blåser maskrosfrön, äter jordgubbar, badar. Jag stryker fingrarna genom...
Svar
10
· Visningar
1 436
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 040
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Återkommande uvi
  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp