Vart ska jag resa i sommar?! :D

kolfinnur

Trådstartare
Ja, ge mig tips! Fick just veta att jag är ledig 10-30 juni :bump: Vill så gärna se mig omkring lite! Får inte vara allt för dyrt, är trots allt student, och det behöver inte vara på andra sidan jorden för jag har knappt sett Europa :o Ingen aning om jag kan få med mig sällskap, i så fall någon kompis. Så gärna förslag på något ställe man kan åka till ensam och roa sig :D
Gillar kultur och natur, party är mindre intressant ;)

Hit me!!
 
Sv: Vart ska jag resa i sommar?! :D

Rom! :D Fast det är kanske inte så billigt :/ Skottland? :) Fast jag vet inget om priser på resor har bara varit i Rom och i Danmark. Min drömresa går till Finland :D
 
Sv: Vart ska jag resa i sommar?! :D

Skottland är jag riktigt sugen på! Var där när jag var 8, skulle gärna se mer ;) Rom kanske man kan svänga förbi några dagar om man reser runt lite? Så gör det inte så mycket att det är så dyrt :)
 
Sv: Vart ska jag resa i sommar?! :D

Rom! :D Fast det är kanske inte så billigt :/ Skottland? :) Fast jag vet inget om priser på resor har bara varit i Rom och i Danmark. Min drömresa går till Finland :D

Du lyckades pricka in två av mina drömmål :D

Annars London, Dublin, Paris?
 
Sv: Vart ska jag resa i sommar?! :D

Slovenien :bump: vackert och hyffsat billigt. Ljublijana är riktigt mysigt, hyffsat nära har de en känd ridanläggning med sånadär ... (hjärnsläpp :crazy:) vita hästar och vid kusten en jättefin liten stad som heter Piran ;) och fin natur! :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 696
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 836
Äldre Jag, mamma och lillebror (14 år) tänker lämna landet i mellandagarna/nyår, men vi vet inte var - så nu vänder jag mig till er :D Vi...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: Ponsse
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 342
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp