Vårtecken 2019

20190211_124351.jpg
Vårvintern är snart här. :love:
 
I morse när jag morgonrastade hundarna (strax innan klockan 6) så kvittrade fåglarna så hysteriskt att jag nästan fick ont i öronen :D Det var nog första gången de var så galna.

Sedan har jag noterat att det visserligen är ganska mörkt när jag åker till jobbet, men inte kolsvart, och det är ljust(!) när jag slutar :banana: Idag när jag var ute på dagen så kom dessutom solen fram en stund, och den värmde.

(Bor i stockholmsförort. Någon enstaka plusgrad ute, minusgrader på nätterna)
 
Imorse hörde jag någon enstaka fågel kvittra! Och så blev det sol fram på dagen. I onsdags var det -34 så vår har vi inte riktigt än, vi ska ju dessutom ha vårvinter först med sol, takdropp, skoterturer och korvgrillning.
 
Det var rosa himmel när jag vaknade vid sextiden idag :love:
20190214_072415.jpg

Bilden tagen nu vid halv åtta. Det blir dock aldrig rättvist mot färgerna på foton :cautious::love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 093
Senast: dobbis
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 122
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 596
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 060
Senast: Treo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp