Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi brukar kunna vara rätt snälla mot nya spelare, just för att det är svårt. :D Kom ihåg att ingen misstänker någon för personliga egenskaper, utan för olika saker som skrivs, sammanhang och andra händelser - när man LETAR saker som kan vara misstänkta för att hitta onda. Och onda skapar saker som kan göra goda misstänkta. Det är dessutom ofta samma saker som gör en misstänkt som i ett annat sammanhang kan få en godförklarad. :D

Men det är kul! :up:
Det där låter... förvirrande! Alltså det där med att det ofta är samma saker som gör en misstänkt som både ond och god :D
En kanske ska spela ond ena dagen och god nästa, för att förvirra :idea:
 
Det där låter... förvirrande! Alltså det där med att det ofta är samma saker som gör en misstänkt som både ond och god :D
En kanske ska spela ond ena dagen och god nästa, för att förvirra :idea:
Haha ja, men det är så, i och med att det sällan är isolerade kommentarer/händelser som gör en misstänkt. Utan mer varianten att "den kommentaren ihop med en röst på x, där x röstade på y baserat på z" gör att man misstänker en person, medan samma kommentar ihop med en röst på x där x röstade på personen med kommentaren kan ge motsatt effekt, typ. :D

Så allt påverkas av hur andra gör och skriver, det är sällan ens eget beteende isolerat som skapar misstankar.
 
Haha ja, men det är så, i och med att det sällan är isolerade kommentarer/händelser som gör en misstänkt. Utan mer varianten att "den kommentaren ihop med en röst på x, där x röstade på y baserat på z" gör att man misstänker en person, medan samma kommentar ihop med en röst på x där x röstade på personen med kommentaren kan ge motsatt effekt, typ. :D

Så allt påverkas av hur andra gör och skriver, det är sällan ens eget beteende isolerat som skapar misstankar.
Attans... då fungerar inte den planen riktigt. Fast sen kanske den ändå inte hade fungerat, eftersom jag nyss skrivit den helt öppet i tråden :D

Just nu känner jag mest att: kan inte denna leken dra igång NU, NU, NU så att det blir försent för mig att ändra mig! :rofl::laugh:
 
LL: bollen

1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7. Artline
8. Godisklubba
9. Ferrari
10. LenaH
 
Tack för taggen men avstår 😊 blev tydligt i förra leken att jag inte alls har tillräckligt med tid för att leka tyvärr
 
Om det är okej för @bollen__ och er andra så kan jag finnas som stöd för @godisklubba om hen vill ha stöd. Jag är kanske inte världens bästa mentor, men ibland är det skönt att bara bolla tankar. Jag har inte tid att leka men bolla lite tankar kan jag göra.
Attans, jag tänkte ju säga att jag inte har tid med att leka, men hade kunnat vara mentor till @godisklubba :p
 
Jag tror att jag skulle ha enklare för att skriva saker där jag vet att nu är det bara X och Y som ser vad jag skriver typ, just för att jag vet att inte "vem som helst" läser det jag skriver. Men om jag ska fråga LL alla mina frågor skulle jag bara känna mig korkad som skickar en miljon frågor till LL istället :D stackars LL i de lekar jag är med i... :o

Och ja, jag behöver träna bort perfektionismen för att inte gå under totalt av mina egna tankar om att jag behöver vara alla till lags och 100% perfekt.


Nu förstörde du min idé om... eh... jag vet inte. Allt möjligt :mad:

;);)
———
Alltså... eran övertalningsförmåga!! :grin:
Nåväl, om ni står ut med en förvirrad godisklubba och lovar att vara snälla mot mig så är jag med då! :D (Åh vad jag känner att jag kommer få ångra detta... :crazy:)

Edit: och sen får ni lova att lyncha mig lagom till den 29e om inte leken är slut då, för då reser jag bort :p;)

Jag vet att @qitis började spela just för att utveckla sin argumentationsteknik :D det är ju också en anledning.

Jag började spela för att träna mitt kognitiva minne efter en stroke. Apropå anledningar till att spela alltså
 
LL: bollen

1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7. Artline
8. Godisklubba
9. Ferrari
10. cirkus
 
LL: bollen

1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7. Artline
8. Godisklubba
9. Ferrari
10. LenaH
11. cirkus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 001
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 944
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 628
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp