Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är fruktansvärt uppbokad imorgon och måste vara död innan fredag, lite dåliga odds för en aktiv lek :)
 
Jag är fruktansvärt uppbokad imorgon och måste vara död innan fredag, lite dåliga odds för en aktiv lek :)
Äh, vi kan se till att du är död innan fredag. ;) Kommer vi igång med första DL imorgon är ju sannolikheten stor att leken är slut innan fredag ändå, med få deltagare?
 
Om det är okej för @bollen__ och er andra så kan jag finnas som stöd för @godisklubba om hen vill ha stöd. Jag är kanske inte världens bästa mentor, men ibland är det skönt att bara bolla tankar. Jag har inte tid att leka men bolla lite tankar kan jag göra.
:love::love:
Ja, du får gärna vara min varulvslek-mentor!

Attans, jag tänkte ju säga att jag inte har tid med att leka, men hade kunnat vara mentor till @godisklubba :p
Aw, så snälla alla är :love::love:
Det kanske kan komma med någon mer ny som du kan vara mentor åt? :)

Du ser @godisklubba alla vill att du ska vara med och två mentorer dessutom :D
Ja, detta kanske inte blir så farligt trots allt :p
 
LL: bollen

1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7. Artline
8. Godisklubba
9. Ferrari
10. LenaH
11. cirkus
12. Sasse (har tidsbrist på måndag)
 
Tack för tagg men jag håller mig på åskådarläktaren den här gången, jag får inse att jag inte riktigt hinner göra ett bra jobb.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 767
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 609
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 457
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp