Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
SKULLE någon vilja vara lite mentor åt mej också nästa gång det blir lek? :o
så skulle jag bli så oändligt glad. Jag blir sjukt stressad och fastnar mest bara hela tiden. Plus att jag varit helt ensam varje lek hittills 😆 dvs bybo och haft noll och inga idéer 😎

Alternativt att jag kanske kan få vara med LL bakom kulisserna??
 
SKULLE någon vilja vara lite mentor åt mej också nästa gång det blir lek? :o
så skulle jag bli så oändligt glad. Jag blir sjukt stressad och fastnar mest bara hela tiden. Plus att jag varit helt ensam varje lek hittills 😆 dvs bybo och haft noll och inga idéer 😎

Alternativt att jag kanske kan få vara med LL bakom kulisserna??
Har jag tid och inte är med och leker kan jag absolut ställa upp! :)
 
Jag kan tänka mig att vara med om det är en lek som är slut senast på söndag för nästa vecka har jag absolut ingen tid alls @godisklubba Kan dock endast leka efter eller före arbetet så jag kommer aldrig vara inne under dagarna. Jag har gärna något mentorlikandne system om det är möjligt för jag har bara lekt en gång tidigare och då blev dessutom mitt privatliv lite tufft under den veckan av olika orsaker. Dessutom var det ett bra tag sen jag lekte den.

Jag försökte följa den förra leken lite och jag förstod inte riktigt vad som menades med att siarlärlingen får sia varannan natt? Minns inte om det var någon siare i den leken jag lekte men till vem siar den här personen? till LL? Vad innebär en sia?
 
Senast ändrad:
Jag kan tänka mig att vara med om det är en lek som är slut senast på söndag för nästa vecka har jag absolut ingen tid alls @godisklubba Kan dock endast leka efter eller före arbetet så jag kommer aldrig vara inne under dagarna. Jag har gärna något mentorlikandne system om det är möjligt för jag har bara lekt en gång tidigare och då blev dessutom mitt privatliv lite tufft under den veckan av olika orsaker. Dessutom var det ett bra tag sen jag lekte den.
Jag reser bort på lördag nästa vecka, så jag kan också bara vara med om den är slut senast på söndag :)
 
ag försökte följa den förra leken lite och jag förstod inte riktigt vad som menades med att siarlärlingen får sia varannan natt? Minns inte om det var någon siare i den leken jag lekte men till vem siar den här personen? till LL? Vad innebär en sia?
Den skickar till LL innan nattdl t.ex. "Jag vill sia LenaH" dvs vill veta vilken roll LenaH har. Efter nattdl får den svar från LL. Siarlärlingen får bara göra detta varannan natt istället för varje. Sen finns lite andra varianter av rollen, t.ex. att den bara få veta ond/god och inte exakt roll.
 
Så om vi summerar hittills då:

nickan1 - kan vara med om leken slut senast nu på söndag, ingen tid nästa vecka
Godisklubba - kan vara med om leken slut senast nu på söndag, ingen tid nästa vecka
Niyama - kan vara med och leka kommande vecka men LL även därefter
hemlig - kan först i juli
 
Jag har inte tid att leka, men kan vara LL om ni vill :) och om det är kommande vecka som gäller, första veckan i juli kan inte jag
Blir i så fall relativt enkel lek med mer klassiskt ulvlekstema
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 919
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 912
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 624
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp