Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här veckan hinner jag inte leka men från nästa vecka är livet lite enklare att få ihop. Vissa kvällar kommer jag dock inte ha tid.
 
Jag vill leka (nej kära autocorrect inte leva... eller jo, det vill jag ju iofs också)! Jag vill leka! Jag vill leka! :bump: Kom igen nu lekkompisar, anmäl er (även om ni inte riktigt har tid, för min skull, pliiiiis ;))!

Anmälningslista:
LL:
1. Snurrfian
2. hemlig
3. godisklubba
4.
 
Tack för taggen. Är leksugen, men jobbar himla oregelbundet, så jag vet inte om jag vågar skriva upp mig...
Avvaktar och funderar :)
Jag tycker att du ska skriva upp dig. Om inte annat för att leken ska bli av ;) :angel:

halvt OT - taggar några random jag sett i "vilka svarade"-listan.
@Asko - jag har sett dig i tidigare lekar när jag läst igenom dem. Vill du kanske vara med?
@Paddington - samma här, vill du kanske vara med?
@fio - sett dig också i tidigare trådar, vill du kanske vara med igen?
@Mirtai - sett dig tidigare också, leksugen igen?
@Lenis - du kanske också är leksugen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 086
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 816
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 733
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 535
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp