Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förr var det vanligt med stora lekar. Egentligen blir dessa mycket bättre, det avgörs inte så snabbt och ibland slumpmässigt.
Plus att information blir inte lika mycket värd, så att säga. Finns siare, spion och ängel kvar en bit in i en mindre lek så känner de ju i regel till varandra, mer eller mindre. I en större lek är ju fördelen av att känna till andra goda mindre och såna detaljer blir mindre avgörande.

(rekordslagning i hur många "mindre" man kan få in i en text :angel:)
 
Plus att information blir inte lika mycket värd, så att säga. Finns siare, spion och ängel kvar en bit in i en mindre lek så känner de ju i regel till varandra, mer eller mindre. I en större lek är ju fördelen av att känna till andra goda mindre och såna detaljer blir mindre avgörande.

(rekordslagning i hur många "mindre" man kan få in i en text :angel:)
Ja, och onda behöver ju bybor att gömma sig bland sas. I små lekar blir det ju lätt lite för få bybor, särskilt på slutet.
 
Jag har inte tid att leka en till lek efter den pågående, men är jättegärna LL om det behövs. Det skulle även vara kul att vara LL tillsammans med någon annan, om någon är intresserad :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
674
· Visningar
8 202
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 695
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 487
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 296
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp