Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon framöver vill vara LL men har idétorka/ointresse av tema så kan denne hojta. :p
Jag har ett tema jag har velat köra i typ 2 år, men blev avskräckt från att vara LL efter att ha varit hjälpreda åt Paddi en gång. Tror inte jag fixar att rodda allt (speciellt inte just nu), men skulle ha kul med att skriva uppdateringar. :o :p
 
Om någon framöver vill vara LL men har idétorka/ointresse av tema så kan denne hojta. :p
Jag har ett tema jag har velat köra i typ 2 år, men blev avskräckt från att vara LL efter att ha varit hjälpreda åt Paddi en gång. Tror inte jag fixar att rodda allt (speciellt inte just nu), men skulle ha kul med att skriva uppdateringar. :o :p
Jag leker gärna kommande lek, men nästa gång jag är LL skulle det vara väldigt välkommet med temahjälp!
 
Om någon framöver vill vara LL men har idétorka/ointresse av tema så kan denne hojta. :p
Jag har ett tema jag har velat köra i typ 2 år, men blev avskräckt från att vara LL efter att ha varit hjälpreda åt Paddi en gång. Tror inte jag fixar att rodda allt (speciellt inte just nu), men skulle ha kul med att skriva uppdateringar. :o :p
Du får gärna PMa mig! Har ett tema i huvudet men måste klura ut de sista detaljerna. Så du får gärna vara LL med mig, jag kan spara "mitt" tema!

Eller om @Niyama tänkt köra utan tema, så kan du spara det tills dess :)
 
Jag är gärna lekledare och har en idé om tema, men om någon vill hjälpa till så vore det trevligt. Jag är bra på att strula till saker ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 103
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 829
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 553
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp