Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Paddi skrev nog att hon inte kunde har jag för mig?

Men kom igen nu, behöver nåt att tänka på under kvällarna 🙈
 
Tack för tagg @Niyama men jag har jättemycket på jobbet och mycket övertid på grund av corona så jag har tyvärr varken tid eller ork över just nu. Annars hade det nog varit en bra avkoppling för hjärnan men känns inte görbart hinner inte ens logga in här varje dag. Hoppas ni får ihop en lek.
 
Puttar (är det ens ett ord?) upp listan lite. Någon som har tid nu/är sugen på lek? :)


LL: Lobelia, Heffaklumpen, iiantazie
1. Niyama
2. Artline
3. glömmerallt
4. flyingchange
5. Hedinn
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Vid något tillfälle pratades det om att ha en lek med anonyma användarnamn, kan det vara av intresse? Det kanske lockar äldre deltagare till att skriva upp sig tänker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 086
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 810
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 731
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 534
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp