Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ang. min aktivitet så är den jättevarierande beroende på hur mycket annat jag har den dagen. Inte så mycket annat = orimligt många inlägg i leken 🙈. Har jag saker IRL som kräver att jag är social så är min energi ganska slut sen och det blir lägre aktivitet i leken, så det beror inte på min roll (ganska tydligt senaste leken när jag började med låg aktivitet).
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6
7
8
9
10
11
12

Försöker åka med ett varv till, men skal flytta nästa lördag och vet inte om jag kommer ha internet då på några dagar efteråt.
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8
9
10
11
12

Kan delta om första DL börjar typ tidigast imorgon och om leken inte startar senare än tisdag ?
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.:D
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8
9
10
11
12

Kommer ha mycket mindre speltid nu när jobbet börjat igen, men ger det ett nytt försök :)
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 @Ceta
9
10
11
12

Du glömde skriva upp dig !
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
[/QUOTE]
Och taggar @Idahoe , @Mirtai (det var länge sedan du lekte. Vi behöver en skum mirtai 😍)
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 @Ceta
9
10
11
12

Du glömde skriva upp dig !
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
Och taggar @Idahoe , @Mirtai (det var länge sedan du lekte. Vi behöver en skum mirtai 😍)
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller
[/QUOTE]
Tack! Det hoppade lite i inlägget, så mitt nick försvann :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 683
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 716
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 596
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 383
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp