Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill så gärna vara med men jag vågar inte för jag vet inte om jag orkar passa tider och liknande. Beror så på hur jag mår om jag ens är in på buke.. Hade gärna hängt med i någon lya eller om någon kommer på en roll där man kan få tassa i kulisserna med någon annan :angel:
Medhjälpare till LL kanske.

Nåja. Ni är så fina och jag gillar så mycket att leka med er. Jag kommer tillbaka!
 
Jag vill så gärna vara med men jag vågar inte för jag vet inte om jag orkar passa tider och liknande. Beror så på hur jag mår om jag ens är in på buke.. Hade gärna hängt med i någon lya eller om någon kommer på en roll där man kan få tassa i kulisserna med någon annan :angel:
Medhjälpare till LL kanske.

Nåja. Ni är så fina och jag gillar så mycket att leka med er. Jag kommer tillbaka!
Ta hand om dig ♥️
 
Jag vill så gärna vara med men jag vågar inte för jag vet inte om jag orkar passa tider och liknande. Beror så på hur jag mår om jag ens är in på buke.. Hade gärna hängt med i någon lya eller om någon kommer på en roll där man kan få tassa i kulisserna med någon annan :angel:
Medhjälpare till LL kanske.

Nåja. Ni är så fina och jag gillar så mycket att leka med er. Jag kommer tillbaka!
du kan få hänga med mig i privat lya om jag är god
 
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller
[/QUOTE]

Tack @qitis (som skrev inlägget jag citerade, men namnet försvann), men det är så mycket bingo här i pensionärsklubben att mitt schema är helt fulltecknat.
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 Artline
9 Mirtai
10 glömmerallt
11 Heffaklumpen
12


Tog bort mig igen för säkerhets skull. Kanske hoppar på beroende på när leken startar, men vågar inte garantera att hinna :)
 
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller

Tack @qitis (som skrev inlägget jag citerade, men namnet försvann), men det är så mycket bingo här i pensionärsklubben att mitt schema är helt fulltecknat.
[/QUOTE]

Men hörruduru frk. Tant. Bingon är ju slut redan vid 20:45, så du har ju gott om tid att läsa ikapp 30 sidor och rösta (samt ge mig stöd, som i goda gamla dar) fram till DL.
Trädgårds arbetet, boul, virkning, stickning, bullbaket och fikat med åldringarna hinner du ju med innan lunch (om inte rollatorn kärvar i hjulen(bara att smörja med lite symaskin olja)), så det finnes inga ursäkter för Tant att inte delta :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 935
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 915
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 624
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp