Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min fjällresa blev inställd pga snö men vet faktiskt inte hur helgen ser ut då men återkommer om jag har tid att leka. 🙂

Hmmm.... Inställd fjällresa pga snö så här års? Verkar som någon tror vi bor i tropikerna och räknade med träffa fjällgorillor ute i djungelns varma grönska istället för nordens vita och kalla snöfall :D
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 Artline
9 Mirtai
10 glömmerallt
11 Heffaklumpen
12 Magnum
13 Aliisa

Med varning för att jag troligtsvis inte kommer vara speciellt närvarande vid lynch :)
 
Föll väl för grupptrycket. 🙄Och jag kommer ångra mej SÅ! 😜

Minns du @heffaklumpen när du var mitt bollplank vad bestämd jag var på att den var absolut sista leken 😎
Ja! Det minns jag, tyckte så synd om dig när du skrev att det var så svårt att hitta något att teoria om och att rösta efter :(

Hoppas att du ska få testa på en specialroll denna gången och kan hitta det roliga i lekandet 😊
 
Jag kan vara LL. Men vi får gäster när som helst nu så i så fall kommer leken upp imorgon :)

@Ceta vill du vara LL med mig då? Och @fio, vi har plats för dig också om du vill?
Blir första DL imorgon eller på söndag? Om det blir imorgon kanske jag kan överväga att vara med. Ska bara kolla så vädret tänker lugna sig för just nu är vi utan ström typ halva dygnen...
 
LL: Heffaklumpen, Ceta och iiantazie

1. Niyama
2. Blacksmithfarm
3. hemlig
4. cirkus
5. Pegasus63
6. Elo
7. qitis
8. Artline
9. Mirtai
10. glömmerallt
11. Heffaklumpen
12. Magnum
13. Aliisa

Anmälan står öppen i alla fall några timmar till, om någon mer vill vara med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 750
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 556
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp