Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Niyama ?

1. glömmerallt
2. cirkus
3. hemlig
4. Qitis
5. Lobelia (det ska vara dåligt väder en period nu)
6.

Jag kan vara deltagare om det finns nån som vill vara LL men inte deltagare. Behöver skingra tankarna.
 
Jag GMar ju just nu. Och något som skulle tagit kanske? 8 sessioner har snöbollat till att bli en episk saga som spänner över en halv kontinent och inbegriper politik, skuggregeringar, odöda vidunder, rasism och hemliga sällskap.
Du gör vadå? 🤔
 
Det finns ett svenskt ord också :idea:

Spelledare :)
Ja. Vilket jag använder när jag 1, spelar svenska spel (tex mutant eller DoD) och 2, spelar på svenska, men nu handlar det om engelskspråkiga spel som spelas på engelska (pga internationella deltagare) vilket leder till GMa. Detta fantastiska svengelska ord... ;)
 
LL: Niyama ?

1. glömmerallt
2. cirkus
3. hemlig
4. Qitis
5. Lobelia (det ska vara dåligt väder en period nu)
6. Snurrfian


Törs knappt säga det men just nu känns det som om det faktiskt finns utrymme i mitt liv för att vara med. Tack för taggen @Niyama
 
Tack för tagg! :heart Jag avvaktar ett tag till då vi håller på att tömma pappas hus varje helg så det är lite mycket fortfarande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 755
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 603
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp