Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL:

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Jag tar bort mig själv så länge eftersom jag börjar skolan på fredag. Det är inte helt omöjligt att jag kan leka om 2v, men det beror på hur skolstarten går :)
 
LL:

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Qitis
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Jag kan leka nu 🤠 och även nästa vecka. Lite dåligt med tid då jag jobbar och har barn och dessutom renoverar köket samt får ett sent sto till betäckning denna veckan -men har ju gått ”bra”att leka även med tidsbrist senaste åren:angel:
 
Putt putt, hur går det för er? Jag som just avslutat en väldigt lång vårtermin med VG på både två andra kurser och på C-uppsatsen :banana: :banana: är nu friiii ett tag :bump: och kan vara LL om det finns intresse? Eller MÖJLIGEN vara med själv om det blir en väldigt liten lek...
 
LL: @Idahoe ?

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Qitis
5. Ceta
6. Heffaklumpen
7. hemlig
8.
9.
10.
11.
12.

Lite reservation, är ensam med mina odjur söndag eftermiddag-onsdag natt, så kommer i stort sett endast kunna leka på kvällen när dom sover.
 
LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Qitis
5. Ceta
6. Heffaklumpen
7. hemlig
8.
9.
10.
11.
12.

Det blir i vanlig ordning en enkel lek utan omvandlingar :)
Ni kan få önska om ni vill ha väldigt få specialroller à la gammaldags lek eller inte :)
 
Puttar upp tråden lite till, jag är på så sant tiden räcker till om någon skriver in mig.

Men i väntan på ny lek kan vi kanske enas om vad som händer när ängeln dör?

 
LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4.
5. Ceta
6. Heffaklumpen
7. hemlig
8. Pegasus63
9.
10.
11.
12.

Jag får tyvärr stryka mig då jag åker iväg till Spanien om ett par dagar och har inte tid att leka förrän 2/10 igen
 
Jag är upptagen första halvan av nästa vecka, men jag har svårt att tro att vi kommer igång innan dess ändå ;)

Ha så kul i Spanien Q!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 787
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 615
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 464
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp