Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du lyckas med något ingen annan lyckats med tidigare blir jag imponerad. :D Nybörjarmisstag hör till, de flesta av oss har nog gjort sådana, mer eller mindre grova... :angel:
Okay, om ni lovar att inte bli arga på mig om jag gör något helt tokigt så kanske jag kan våga mig på att vara med.
Dock vill jag i förväg varna för eventuella korkade frågor :angel:

Kom på en redan nu... det börjar bra... hur länge brukar en lek hålla på? Alltså ungefärligt antal dagar, i verkligheten (typ 5 eller 15 dygn).
 
Okay, om ni lovar att inte bli arga på mig om jag gör något helt tokigt så kanske jag kan våga mig på att vara med.
Dock vill jag i förväg varna för eventuella korkade frågor :angel:

Kom på en redan nu... det börjar bra... hur länge brukar en lek hålla på? Alltså ungefärligt antal dagar, i verkligheten (typ 5 eller 15 dygn).
Klart du ska vara med! :)
Du kan alltid skicka frågor i pm till LL också om du är osäker och inte vill fråga i leken.

Det beror lite på hur många deltagare och hur spelet går, men med 12 deltagare brukar det väl hamna på 3-5 dagar ungefär skulle jag tro :)
 
Om allas tycker det är okej, så sätter jag anmälningsstopp till kl 21.00 ikväll, därefter kommer leken upp. Första DL imorgon kväll.
Det vore roligt om fler ville vara med, men går även om vi blir kvar på 11 st.
Temat blir Lejonkungen firar påsk :)
 
Jag kommer vara upptagen av hockey ikväll så kommer inte hitta leken förrän tidigast imorgon :p
Och eftersom jag är obotlig optimist så kommer jag vara upptagen även på torsdag kväll:up::D med avgörandet Färjestad-Djurgården
misstänker att @Hedinn kan vara upptagen av samma skäl hon med ;)
Heja Färjestad!!
 
Jag kommer vara upptagen av hockey ikväll så kommer inte hitta leken förrän tidigast imorgon :p
Och eftersom jag är obotlig optimist så kommer jag vara upptagen även på torsdag kväll:up::D med avgörandet Färjestad-Djurgården
misstänker att @Hedinn kan vara upptagen av samma skäl hon med ;)
Heja Färjestad!!
Spelar de som i söndags kommer vi definitivt vara upptagna på torsdag också! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 983
Senast: Niyama
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 910
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 934

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp