Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan vara LL :) eller deltagare. Jag åker bort om en vecka, kan fortfarande vara LL då men finns ingen tid för lek.
Menade inte att sno rollen som LL från dig :) Men tänkte bättre att du som hinner är deltagare. Vill du får du såklart vara LL, du var först på bollen :)
 
Vad är ett klassiskt ulvlekstema? Är det liknande förra leken som var? :)
Förra leken hade ju inget tema :)
Med klassiskt så menar jag typ att det utspelar sig i en gammaldags by omgiven av en skog där det finns varulvar och byns invånare försöker lista ut vilka det är innan de alla dör osv... Så var åtminstone många av lekarna när jag började leka för en massa år sen :)
Ett lite enklare tema för mig som LL att skriva, men ändå ett tema liksom
 
Förra leken hade ju inget tema :)
Med klassiskt så menar jag typ att det utspelar sig i en gammaldags by omgiven av en skog där det finns varulvar och byns invånare försöker lista ut vilka det är innan de alla dör osv... Så var åtminstone många av lekarna när jag började leka för en massa år sen :)
Ett lite enklare tema för mig som LL att skriva, men ändå ett tema liksom
Aha, tack! :)
Det låter ändå som ett kul tema :)
 
Det ser ut att vara dåligt intresse just nu så jag förmodar att det blir svårt att få ihop en lek som är klar senast söndag med tanke på att både jag och godisklubba inte kan efter söndag.
 
Jag kan inte förrän typ 11:e Juli, sedan kan jag inte från typ 18:e Juli och en vecka framåt igen, så det blir nog svårt för mig att leka den närmaste månaden. Men kan jag är jag gärna med! :)
 
Åh, glömde helt bort detta :(

Jag har varit hemma i 1v och kunnat leka. Men nu ska jag iväg på nya äventyr och kan inte leka på i alla fall 1v igen :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 630
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 580
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 366
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp