Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Artline, Myrten och stackars Hedinn.

Lekstart: 5 januari med första DL den 6 januari.

1. ilantazie
2. karamelldrottningen
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
14. bollen__
15. LenaH
16. Pegasus63
17. Fio
18. Snurrfian
19.Poisonous
20. Snurrfian
21. @Niyama
 
LL: Artline, Myrten och stackars Hedinn.

Lekstart: 5 januari med första DL den 6 januari.

1. ilantazie
2. karamelldrottningen
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
14. bollen__
15. LenaH
16. Pegasus63
17. Fio
18. Snurrfian
19.Poisonous
20. Snurrfian
21. @Niyama
Snurrfian är med två gånger. Hann undra vem jag missat 😂
 
Skummade igenom en större lek från i våras, med tre sidor (onda, goda, tjuvar).
Blir väl nu som folk skrev där, ingen idé försöka få en uppfattning förrän det är några som åkt ut :p.
 
Rollerna är påväg!

Har du blivit väg målare nu med? Ä´la lite för kallt o snöigt att rolla på vägarna så här års, när Sibirienfrosten och Ryss Kylan överfaller även öss stackars skarrraböörjare med 1cm snö. Blir ju bara kaos föstå´jula???

Fast kan man bli vid en snöökjeddja eller två lite billit sej, för 5kroningen eller såu för båda två, kan man ju tänkas haka pau...
 
Senast ändrad:
Har följt de sista lekarna lite men jag inser att jag aldrig skulle kunna hinna med från natt-DL till dag-DL Hur hinner ni om natt-DL är 21.30 och sen nästa är klockan 9 eller nåt sånt där? På helgen är det ju såklart lättare kanske men om man jobbar? Jag har iallafall noll tid att surfa på arbetet och innan jobb skulle jag aldrig orka.
 
Har följt de sista lekarna lite men jag inser att jag aldrig skulle kunna hinna med från natt-DL till dag-DL Hur hinner ni om natt-DL är 21.30 och sen nästa är klockan 9 eller nåt sånt där? På helgen är det ju såklart lättare kanske men om man jobbar? Jag har iallafall noll tid att surfa på arbetet och innan jobb skulle jag aldrig orka.
Menar du mellan dagDL (som är på kvällen) och nattDL (på morgonen)? Man behöver ju inte göra så mycket där emellan. Lyan ska välja käk men det är ju flera i lyan så brukar inte göra nåt om nån är frånvarande. Ängel, siare etc ska göra sina val men om den absolut inte hinner vara inne brukar den få ta alternativ, typ "vill sia niyama om hon inte lynchas, annars vill jag sia hedinn".
 
Menar du mellan dagDL (som är på kvällen) och nattDL (på morgonen)? Man behöver ju inte göra så mycket där emellan. Lyan ska välja käk men det är ju flera i lyan så brukar inte göra nåt om nån är frånvarande. Ängel, siare etc ska göra sina val men om den absolut inte hinner vara inne brukar den få ta alternativ, typ "vill sia niyama om hon inte lynchas, annars vill jag sia hedinn".

Ja jag menade mellan kvällen och på morgonen, kanske blandade ihop vilken DL som var vilken. Det där har jag aldrig riktigt förstått vad det innebär att lyan ska välja käk? Alla måste väl ändå rösta på båda DL som är med i leken?
 
Har följt de sista lekarna lite men jag inser att jag aldrig skulle kunna hinna med från natt-DL till dag-DL Hur hinner ni om natt-DL är 21.30 och sen nästa är klockan 9 eller nåt sånt där? På helgen är det ju såklart lättare kanske men om man jobbar? Jag har iallafall noll tid att surfa på arbetet och innan jobb skulle jag aldrig orka.
Valen för käk för lyan, vem ängeln väljer att skydda och ex vem siaren vill sia ska väljas senast innan nattDL (på morgonen).
Så det kan man göra på kvällen, efter lynchen.
 
Ja jag menade mellan kvällen och på morgonen, kanske blandade ihop vilken DL som var vilken. Det där har jag aldrig riktigt förstått vad det innebär att lyan ska välja käk? Alla måste väl ändå rösta på båda DL som är med i leken?

Nej.

Alla röstar till lynchen som är på kvällen.

Tills på morgonen skall lyan ha ätit någon och vissa specialförmågor ha använts.

Sen röstar man till lynch på kvällen igen.

Edit; typ 3a på bollen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 993
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 930
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 914
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 624
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp