Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag menade mellan kvällen och på morgonen, kanske blandade ihop vilken DL som var vilken. Det där har jag aldrig riktigt förstått vad det innebär att lyan ska välja käk? Alla måste väl ändå rösta på båda DL som är med i leken?
Lynch betyder att man väljer att rösta på en man tror är ond (om man själv är god, är man ond vill man ha ut en god men det säger man ju inte högt).
Käk sker på natten, lyan väljer efter kvällens lynch.
 
Ja jag menade mellan kvällen och på morgonen, kanske blandade ihop vilken DL som var vilken. Det där har jag aldrig riktigt förstått vad det innebär att lyan ska välja käk? Alla måste väl ändå rösta på båda DL som är med i leken?
DagDL (på kvällen) - alla röstar på vem de tycker ska lynchas.
NattDL (senare på kvällen eller på morgonen) - ulvarna väljer vem de vill käka, ängeln väljer vem den vill skydda från käk, siaren vem den vill sia osv. Allt det sker via pm, inte öppet i tråden.
 
Ny lista

Lekledare: @Niyama ?

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4
5
6
7
8
9



Om ni är ok med min aktivitetsnivå?:) jobbar ju oregelbundet, men tycker det funkar okej nu nät nattdl ofta är på morgonen:)

Oups, la till hemlig:)
 
Lekledare: Niyama

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6
7
8
9

Det borde vara lugnt den här och nästa vecka åtminstone, sen vet jag inte om jag hinner på ett tag igen.
 
Tänkte du ha en special special eller mer ”lättare lek” :)?

Är det mer basic är jag gärna med men tror att jag kanske blir för virrig och involverad om det är många nya roller osv.

@Niyama

Jag pluggar ju 100 % och jobbar resterande tid typ men tänker att detta med lekande kan vara lite avkoppling samtidigt 🤔🤔:)

Edit: med Corona är det även en del hemifrån dessutom

—> mer tid för lek!
 
Lekledare: Niyama

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6. qitis
7. Heffaklumpen (har dock börjat skolan nu och kommer inte hinna sitta många timmar varje dag och leka :))
8.
9.
10.
11.
12.
 
Tänkte du ha en special special eller mer ”lättare lek” :)?

Är det mer basic är jag gärna med men tror att jag kanske blir för virrig och involverad om det är många nya roller osv.

@Niyama

Jag pluggar ju 100 % och jobbar resterande tid typ men tänker att detta med lekande kan vara lite avkoppling samtidigt 🤔🤔:)

Edit: med Corona är det även en del hemifrån dessutom

—> mer tid för lek!
Nej, inte lika mycket ovanliga roller!
 
Är gärna med på nästa lek om ni godtar att min aktivitet begränsas till 1800 - 2200 på vardagar.

Skriv gärna upp mig i så fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 939
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 916
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 626
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp