Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lekledare: Niyama

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6. qitis
7. Heffaklumpen (har dock börjat skolan nu och kommer inte hinna sitta många timmar varje dag och leka :))
8. karamelldrottningen
9. Pegasus63
10. Elo
11.
12.

 
Lekledare: Niyama

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6. qitis
7. Heffaklumpen (har dock börjat skolan nu och kommer inte hinna sitta många timmar varje dag och leka :))
8. karamelldrottningen
9. Pegasus63
10. Elo
11. bollen__
12.
 
Lekledare: Niyama

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6. qitis
7. Heffaklumpen (har dock börjat skolan nu och kommer inte hinna sitta många timmar varje dag och leka :))
8. karamelldrottningen
9. Pegasus63
10. Elo
11. bollen__
12. LenaH

Skrev upp dig @LenaH :)
 
Nån som vill ta LL rollen och sätta mig som deltagare istället? Blev ändrade planer så är bara hemma en halvtimme nu och behöver få i mig käk...
 
Lekledare: Lobelia

1. glömmerallt
2. Blacksmithfarm
3. Hemlig
4. cirkus
5. Snurrfian
6. qitis
7. Heffaklumpen
8. karamelldrottningen
9. Pegasus63
10. Elo
11. bollen__
12. LenaH
13. Niyama
 
Leken kommer upp under kvällen (men kanske sent) Första DL i fredagskväll. Om det mot förmodan är folk vid liv på onsdag så tar jag livet av er på ett eller annat vis ;). DL 21:30/10:00.
För er som minns stall Vårlyckan så kommer ni inte ha någon nytta av det. Christian Grey är avsatt och allt är kaos, men kanske ändå mindre än dit var vid förra besöket. Den som är med får se, jag vet inte riktigt än men det är dit vi ska i leken ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 010
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 997
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 922
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp