Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå hemligs felpost i en gammal ulvlek, förut skulle man rapportera när en lek var slut så tråden kunde låsas. Gäller inte det längre? @Hedinn ?
 
LL: MikaTela

1. Heffaklumpen
2. Niyama
3. Blacksmithfarm
4. Madalitso
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Äsch, vi testar. Men varnar för sporadisk aktivitet och att jag aldrig lär vara inne vid dagdl, för då har vi/håller vi på med nattning och sen sover jag :D
 
LL: MikaTela

1. Heffaklumpen
2. Niyama
3. Blacksmithfarm
4. Madalitso
5.qitis
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Fölvakar på ett sto som är 8 dagar sen och inte verkar vara på gång än på ett tag. Och jobbar samtidigt 😵. Så låg aktivitet eller mycket beroende på vad som sker
 
Är det så att ni tycker en annan tid en 21.30 skulle passa för er som DL?
Jag själv nattar barn kl 19 och kan ha dl fr o m 19.30
Kan förvarna att natt-dl med mig lär inte bli kl 8.30 för även om jag är vaken så är jag inte människa än då så antingen sen kväll eller efter kl 9. :p
 
Är det så att ni tycker en annan tid en 21.30 skulle passa för er som DL?
Jag själv nattar barn kl 19 och kan ha dl fr o m 19.30
Kan förvarna att natt-dl med mig lär inte bli kl 8.30 för även om jag är vaken så är jag inte människa än då så antingen sen kväll eller efter kl 9. :p

Jag tycker att 21:30 är ganska bra.
NattDL vill jag helst inte ha samma kväll som DagDL - då hinner jag nog bli för uttråkad om inget händer liksom - så efter 9 är bättre
 
Är det så att ni tycker en annan tid en 21.30 skulle passa för er som DL?
Jag själv nattar barn kl 19 och kan ha dl fr o m 19.30
Kan förvarna att natt-dl med mig lär inte bli kl 8.30 för även om jag är vaken så är jag inte människa än då så antingen sen kväll eller efter kl 9. :p
Jag röstar också på nattDL efter 9 på morgonen! Tänker att det blir rätt tight om tid om dagDL är 21.30 och man ska klämma in en nattDL efter det också :)

Edit: Möjligen om man skulle lägga dagDL typ 19.30. Men jag har för mig att det är ett antal personer som har svårt att komma in och rösta så tidigt :)
 
LL: MikaTela

1. Heffaklumpen
2. Niyama
3. Blacksmithfarm
4. Madalitso
5. qitis
6. cirkus
7. Elo (om leken startar efter påsk)
8.
9.
10.
11.
12.

Skriver upp dig så länge då @Elo :)
 
LL: MikaTela

1. Heffaklumpen
2. Niyama
3. Blacksmithfarm
4. Madalitso
5. qitis
6. cirkus
7. Elo (om leken startar efter påsk)
8. Breaktown
9.
10.
11.
12.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 949
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp