så klart vi villVill ni verkligen ha en så ofokuserad narr som jag?Jag tror att ni har glömt hur det var
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så klart vi villVill ni verkligen ha en så ofokuserad narr som jag?Jag tror att ni har glömt hur det var
![]()
Ja någon måste väl vara den där misstänksamma typen som skriver helt oförklarliga motiveringarså klart vi vill![]()
![]()
Nu ska jag inte vara med och leka men annars jaÅhå, det är de där magiska väsen som man hör om ibland
Vill ni verkligen ha en så ofokuserad narr som jag?Jag tror att ni har glömt hur det var
![]()
PreeeecisJa någon måste väl vara den där misstänksamma typen som skriver helt oförklarliga motiveringar![]()
Det där brukarjag alltid lyckas med. Jag tycker ju det låter så klockrent i min egen hjärna, men uppenbarligen glömmer jag förklara min grundtanke.Ja någon måste väl vara den där misstänksamma typen som skriver helt oförklarliga motiveringar![]()
Du har åtminstone en grundtanke, jag brukar gripa efter ickeexisterande halmstrånDet där brukarjag alltid lyckas med. Jag tycker ju det låter så klockrent i min egen hjärna, men uppenbarligen glömmer jag förklara min grundtanke.![]()
AwNu ska jag inte vara med och leka men annars jaDu är saknad
Och du är med i listan såg jag nu .... Jag tror att jag ser mitt första halmstråPreeeecis![]()
Jag måste vara galen men jag saknar er galningar
Fast vi har/hade våra rykten - "Habina brukar alltid åka ut först så hon får väl vara kvar lite till" och "Asko är alltid konstig"Jag brukar mest åka ut först jag.![]()
Ok! Jag är på tunnelbanan, passerar just Stadion.Hemma![]()
Ok! Jag är på tunnelbanan, passerar just Stadion.![]()
Bara för att tråden inte ska halka iväg så tänkte jag bara skvallra lite om @paow http://bloggar.expressen.se/paradis...sina-brost-for-de-fyller-anda-ingen-funktion/