Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 496
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja någon måste väl vara den där misstänksamma typen som skriver helt oförklarliga motiveringar :p
Det där brukarjag alltid lyckas med. Jag tycker ju det låter så klockrent i min egen hjärna, men uppenbarligen glömmer jag förklara min grundtanke. :laugh:

LL Gabby_Ossi

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna... :cautious: :laugh: )
8. Asko (jokern i leken)
9.
10.
11.
12.

Jag måste vara galen men jag saknar er galningar, även om inte själva lekandet så mycket :p

Det där brukarjag alltid lyckas med. Jag tycker ju det låter så klockrent i min egen hjärna, men uppenbarligen glömmer jag förklara min grundtanke. :laugh:
Du har åtminstone en grundtanke, jag brukar gripa efter ickeexisterande halmstrån :p Typ blunda och peka ;)

Jag minns ännu den gången då jag var tydligen så konstig att jag praktiskt taget sa "Ät upp mig då! Gör det så ska ni få se! Mohahaha!!"
Ja, jag var god. Och ja, jag blev utröstad :p

LL Gabby_Ossi

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna... :cautious: :laugh: )
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10.
11.
12.

jag ställer upp och är med- nån ska ju bli utröstad i första DL om inte annat:p
Men sitter hemma med 2 (!) magsjuka barn och inte helt omöjligt att även jag blir det så jag kan ha giltig orsak sas att vara mindre aktiv ....( för att inte tala om att det är melodifestival på lördag !!!- heligt för mig och grabbarna så då om inte annat kan jag rösta tidigt- bara så ni vet:angel: )
och eftersom jag känner med @bumpo och tycker att hon förtjänar distraktion så
taggar jag @Jeffery för nu är du väl hemma iaf ;)
och @Ferrari :)
sedan bör det kanske bli nån mer? eller hur många behöver du @Gabby_Ossi ? för att starta leken?:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 922
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 053
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka