Vasaloppet

Cattis_E

Trådstartare
Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd?
Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar.
Vilka hejar ni på?
Damerna hejar jag på Ida.

Herrarna så har jag en förkärlek för Rezac.
Men tror inte han vinner i år. Börjar ju bli lite till ålder nu.
Jaja, man ska heja svenskt, men jag har följt honom genom alla år och han har förtjänat en seger enligt mig.

Men sen hejar jag på alla på ett vis också.

Edit Rezac plats 116 nu..
 
Jag tycker att damklassen är trist då de alltid har en rygg att gå på. Gillade den bättre pandemiåret då dameliten startade ett tag före herreliten och fick åka på egen hand en stor del av loppet.
 
Jag tittar också. Min partner åker och jag skulle egentligen följt med till starten men har haft magkatarren från helvetet hela natten så fick se starten från stugan istället.

Hejar på Myhlbäck!
 
Jag älskar att följa Aron! Vilken förebild!
Känns lite uppgivet i övrigt. Känns som att det kommer bli norskt på både dam och herrsidan.
IMG_6552.jpeg
 
Jag tittar också. Min partner åker och jag skulle egentligen följt med till starten men har haft magkatarren från helvetet hela natten så fick se starten från stugan istället.

Hejar på Myhlbäck!
Åh vad kul med anhörig som åker. Synd på magkatarren.

Följer du hans tider på hemsidan? Hur går det för honom?
Jag tror inte ens jag är bekant med någon som åker, i alla fall ingen jag vet om.

Har också misstänkt magkattarr men mest småillamående som symptom. Men jag var dum nog att äta osmarta saker igår. Men det var gott...
 
@Lingon och @Lilla har uppenbarligen olika uppfattning, men vore trevligt om ni lämnade det därhän nu. Enas om att ni har olika känsla.

Jag ser det som långt kvar än, och i Vasaloppet vet man aldrig säkert vad som händer :D
 
@Lingon och @Lilla har uppenbarligen olika uppfattning, men vore trevligt om ni lämnade det därhän nu. Enas om att ni har olika känsla.

Jag ser det som långt kvar än, och i Vasaloppet vet man aldrig säkert vad som händer :D
Va? Det är väl ett diskussionsforum? Vi måste väl få tro olika.

Jag har dock väldigt gärna fel.
 
Va? Det är väl ett diskussionsforum? Vi måste väl få tro olika.

Jag har dock väldigt gärna fel
Du har rätt, men i en tjattertråd tyckte jag ni började bli lite syrliga i sista inläggen.
Men då tolkade jag väl fel och backar på den. Men ser gärna mer diskussion och motivering om er uppfattning. Har ni kollat mycket på skidsäsongen och har speciella situationer eller resultat att underbygga med?

Ser gärna mer diskussionsunderlag istället om ni fortsätter.

Men det var bara hur jag kände.
Så, ursäktar mig att jag förstod fel.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 848
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 080
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 812
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp