Vattenbalja med propp?

finapina

Trådstartare
Hej, finns det uppvärmda vattenbaljor MED propp i botten? Blir galen på Thermobarerna som inte har propp när man vill tömma och rengöra.Hur är det med Willab t.ex?
 
Thermobar har flera modeller med propp. De som är förberedda för flottör har även propp. Vet ingen billigare variant som har propp däremot.
 
Vår Thermobar med flottör har propp. Vi har satt ett snöre i den också för att slippa doppa armen nästan till axeln i minusgrader 👍
 
Hej, finns det uppvärmda vattenbaljor MED propp i botten? Blir galen på Thermobarerna som inte har propp när man vill tömma och rengöra.Hur är det med Willab t.ex?

Willabs rektangulära som är 60L ungefär har ingen propp. Eftersom den är rektangulär är den dock inte svår att ösa ut med en foderskopa.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
661
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: cf234k
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp