Vattenbufflar och leopard (tror jag )

Sv: Vattenbufflar och leopard (tror jag )

Fantastisk video, afrikansk buffel(inte vattenbuffel) anses höra till världens farligaste djur.
PL
 
Sv: Vattenbufflar och leopard (tror jag )

jag är inte så hemma på buffelsorterna :laugh: också är det säkert en geopard med ingen leopard :crazy:
 
Sv: Vattenbufflar och leopard (tror jag )

leopard? Det var väl vanliga lejon så vitt jag kunde se.

Ovanligt händelserik naturpplevelse men jag tyckte dock inte alls att det kändes något vidare att den lilla ungen kom loss. Vilket skick var den i, efter allt det där.
Först ett gäng lejon som bitit och dragit i halsen på den i flera minuter och en alligator som dragit i bakpartiet. Det kan inte finnas en suck att den där klarar sig nu utan den gick nog en långsammare och plågsammare död till mötes än om lejonen fått behålla den.

Bufflarna var för långsamma att komma till försvar helt enkelt.
 
Sv: Vattenbufflar och leopard (tror jag )

Helt rätt !
jag blev så till mej så jag glömde titta efter första gången;)
LEJON är det :D
Jodå visst är det naturens gång men det kan ju ha gått bra med
vem vet ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 021
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Kanske är det rent personligt tycke, kanske är det fakta som någonstans kan backas upp. Eller kanske är det en helt onödig diskussion ;)...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 434
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 161
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 119
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp